TOP termékek

Elnyert támogatás

Kövessen Facebookon

Kövessen Twitteren

Disztribúcióink:

astrum

ASTRUM - hivatalos és kizárólagos közép-európai disztribútor



MAXCOM - hivatalos magyarországi disztribútor

MERCURY - Trendi tokok széles választékban minden korosztálynak

MERCURY-GOOSPERY - hivatalos magyarországi disztribútor

GOODRAM

GOODRAM - hivatalos magyarországi disztribútor

Házhozszállítás akár 24 órán belül

delivery

Tanúsítvány

SSL Certificate

Több, mint 14 000 termék azonnal, készletünkről

Elnyert támogatás

A kedvezményezetti infóblokkot a honlapokra minden esetben színes változatban kell kihelyezni, továbbá a digitális eszköz megjelenítő felületén (mellékletként csatoltam)

  • görgetés közben is látszódnia kell a jobb alsó vagy jobb felső sarokban,
  • anélkül is látszania kell, hogy a használónak le kellene görgetnie az oldalt.

Ha az infóblokkra rákattintunk, ennek a tájékoztatónak kell bejönnie:

 

A pályázó megnevezése: GEGESZOFT Kft.

Támogatási konstrukció: GINOP-3.2.2-8-2-4-16 - Vállalati komplex infokommunikációs és mobilfejlesztések, felhőalapú online üzleti szolgáltatások terjesztésének támogatása

Pályázati azonosítószám: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00830

A projekt megnevezése: Komplex infokommunikációs fejlesztés a GEGESZOFT Kft.-nél

A pályázat megvalósításának kezdete: 2017.10.06.
A pályázat fizikai befejezése: 2020.11.30.
A projekt elszámolható összköltsége: 55.980.800 Ft
Az elnyert támogatás összege: 22.392.320 Ft
A támogatás intenzitása: 40%
A konstrukció keretében igényelt kölcsön összege: 27.990.400 Ft
A támogatói okirat hatályba lépése: 2018.07.12.

 

A projekt tartalmának bemutatása:

 

A GEGESZOFT Kft. a támogatási összeget infokommunikációs eszközök beszerzésére, szakmai megvalósításhoz kapcsolódó szolgáltatások költségeire, bérleti díjra, valamint szoftverek vásárlására fordította.

A kedvezményezett a fő megvalósítási helyszín – Debrecen mellett- az alábbi helyszíneken vállalta, hogy megvalósítja és fenntartja a projektet: Sárospatakon, Sátoraljaújhelyen, Miskolcon (2 helyszínen is), Szerencsen, Ózdon valamint Kazincbarcikán.

 

A projekt fő megvalósítási helyszínén (Debrecenben) 3db számítógép
került beüzemelésre, a többi, korábban felsorolt megvalósítási
helyszínen 1-1 db. A beszerzett modulok ezeken a gépeken kerülnek
felhasználásra, a komplex vállalatirányítási rendszer kialakításához
volt szükség ezekre a számítógépekre, segítségével a beszerzett
szoftverek hatékonyan tudnak majd működni, s ezzel a projekt elérte a
célját, megvalósult a komplex infokommunikációs fejlesztés a cégnél.
A GEGESZOFT Kft. korábban nem rendelkezett szerverrel, és a modulok
sikeres működéséhez, valamint az összehangolt és hatékony munka
végzéséhez elengedhetetlen volt egy szerver beszerzése. A pályázat
keretében megvalósult integrált webáruház működtetéséhez, a
szolgáltatások felhő-alapú automatizálásához, az e-mail és tárhely
rendszerünk fejlesztéséhez szükséges volt a szerver üzembe helyezése.
Az import árukra a magyar jogszabályoknak megfelelően etikett címkéket
kell nyomtatni, ebben a beszerzett vonalkódnyomtató segít nekünk.
A mobiltelefonok és az egyéb, EAN kóddal ellátott termékek
bevételezéséhez, kiadásához nélkülözhetetlen eszközök a beszerzett
vonalkódolvasók.

 

A projekt keretében az alábbi modulok kerültek beszerzésre:

  1. Vállalati CRM, értékesítés terület (3db)
  2. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés (1db)
  3. Kontrolling és döntéstámogatás (3db)
  4. Beszerzési, logisztikai terület (3db)
  5. Táv- és csoportmunka támogatás (3db)
  6. Pénzügyi, számviteli terület (1db)
  7. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház) (1db)
  8. Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow) (3db)
  9. Elektronikus iratkezelési megoldás (3db)
  10. Tudásmenedzsment specializált megoldás (3db)
  11. Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil

technikát használó rendszer/megoldás (3db)

  1. Online (elektronikus) fizetési megoldás (1db)
  2. Szolgáltatásmenedzsment (1db)

 

A beszerzett modulok segítségével összehangolt és hatékony lett a cég működése, valamint az ASTRUM márka termékeinek európai forgalmazása is stabilabbá, hatékonyabbá vált.

 

A projekt keretében az alábbi eszközök kerültek beszerzésre:

  1. Business PC (10db)
  2. Dell PowerEdge T440 szerver (1db)
  3. Godex RT 730i vonalkódnyomtató (1db)
  4. M3 Orange OX10 1D mobil vonalkódolvasó PDA (2db)

 

A Kft a pályázati fejlesztést követően számít a 2. üzleti évben az üzemi eredmény növekedésére. 1 fő munkavállalót foglalkoztat a projektnek köszönhetően a fenntartási időszak végéig.