Az Astrum, ami eredetileg a latinból származik és a végtelen bolygókat jelenti, nem csupán egy vállalat neve, hanem egy brand szimbóluma is, amely egy "különleges élményt" képvisel.
A küldetése a fenntartható és egészséges fejlődésre összpontosul, a jövő technológiáira összpontosítva, ösztönzve a innovációt, intelligenciát és a kiválóság elérését. Az okos technológia napról napra változik, és tovább fog fejlődni, ahogy mindig is tette.
Történet
Az inspiráció és kapcsolat között születve mindent olyanná épít, ami funkcionális, költséghatékony és személyes. A minőségben nincs kompromisszum. Arra törekszik, hogy megváltoztassa az emberek gondolkodását, megérintse szívüket és megmozgassa a piacokat. Mindig felfedez, mindig újít, megállás nélkül. Az alapokat 2008-ban fektette le, azóta csak előre halad az idővel és a piaci igényekkel. Kínából/Hongkongból indult 2009-ben, majd az év során lefedte a fő kontinenseket, beleértve Ausztráliát, Európát, Közel-Keletet, az USA-t, Dél-Afrikát. Célja az, hogy a legjobb termékeket nyújtsa legújabb technológiával megfizethető áron minden piaci szereplő és végfelhasználó számára.
Vízió
Globális élmény biztosítása széles választékkal személyre szabott termékekből, hogy minden fogyasztó élvezhesse a technológiát saját igényei alapján.
Misszió
A high tech termékekkel szeretné a márka közelebb hozni egymáshoz az embereket és megszerettetni azokkal is ezt a világot, akik eddig nem voltak nyitottak rá.
Az ASTRUM márka kizárólagos és hivatalos forgalmazója Magyarországon a Gegeszoft Kft.